Friday, September 4, 2009

ABOUT PTC ?

PTC (Paid to Click) is an advertising program (advertising) that provides benefits to the commission and its members who perform activities by clicking and see the ads have that.
For example:

How it works, every ad you click, and as seen ads for about 30 tick, and we get $ 0.01 and our accounts automatically will increase

Payment (Pay Out / Cash Out) of any PTC program has a minimum each one $ 1, $ 2, $ 5, $ 10, or more, and even some that did not have the minimum Cash Outnya.

This PTC program for free!! not need to make payments to any registration or application, simply by filling a form.

To want to get more commissions from these PTC programs, we must have a referral in order to obtain more benefits.

PTC ( Paid to Click) merupakan sebuah program advertising (periklanan) yang memberikan komisi dan keuntungan kepada member-nya yang melakukan kegiatan dengan mengklik dan melihat iklan yang telah tersediakan.

Misalnya :

Cara kerjanya, setiap iklan yang kita klik dan sambil dilihat iklannya selama kurang lebih 30 detikan dan kita mendapatkan $0.01 dan secara otomatis account kita akan bertambah

Pembayaran (Pay Out / Cash Out) dari setiap program PTC memiliki minimumnya masing-masing ada yang $1, $ 2, $5, $10, atau lebih dan bahkan ada juga yang tidak memiliki minimum Cash Outnya.

Program PTC ini gratis !! tidak perlu melakukan pembayaran pada setiap registrasi atau pendaftarannya, cukup dengan melakukan pengisian formulir.

Untuk ingin mendapatkan komisi yang lebih dari program PTC ini, kita harus memiliki Referral agar bisa mendapatkan keuntungan yang lebih banyak.

0 comments:

Post a Comment


free counter

About

 

geo


free counter

memetik dollar dari internet Copyright © 2009 Community is Designed by Bie